Питання-відповіді

Для цього Вам необхідно перейти за посиланням https://pa.oblenergo.km.ua/ та пройти кроки реєстрації. Детальна інструкція з реєстрації наведена за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=SNNgpEOrb9c
Сума останньої оплати є одним із ступенів захисту від сторонніх втручань до особистого кабінету. Можливо останній платіж ще не надійшов на Ваш особовий рахунок, як правило кошти надходять на протязі 5-ти банківських днів. Суму яку необхідно вказати, Ви можете дізнатись зателефонувавши до кол-центру за номером телефону: 0 800 50 50 62 (багатоканальний безкоштовний номер телефону), 0 382 75 52 00 (згідно тарифу міських розмов).
Переконайтесь, будь ласка, що Ви вірно вказали поштову скриньку при реєстрації та перевірте теку «спам» у поштовій скриньці.

Якщо управління праці та соціального захисту відшкодувало за Вас кошти за наданні послуги, то їх зарахування Ви можете переглянути перейшовши до картотеки та натиснувши на необхідний Вам період.

Для цього необхідно перейти до Вашого профілю:

Та у вибраному вікні внести необхідні зміни.

1. Увійдіть у сервіс.

2. У меню «Профіль» оберіть «Рахунки».

3. Натисніть кнопку «Додати».

4. Введіть необхідну інформацію (РЕМ, особовий рахунок, суму останньої оплати).

5. Зверніть увагу, що один рахунок завжди є головним. Можливість видалити аккаунт по головному рахунку заблокована. Якщо виникла така потреба, змініть пріоритетність рахунків шляхом вибору рахунку у меню «Профіль».

6. Якщо виникла необхідність відновити пароль, головним рахунком автоматично стане саме той рахунок, який Ви ввели при відновленні паролю.

Вхід в сервіс раніше зареєстрованих користувачів здійснюється не за звичним логіном, а за адресою електронної поштової скиньки, що була використана при реєстрації.